|
Solomonidou, C., Stavridou, H., & Giantsiou, D. (2008).
Post-graduate students’ difficulties in their studies: family
and gender issues. Paper presented at the International
Conference “Gender, Family Responsibility and Legal Change”.
Brighton, UK: University of Sussex, Sussex Law School, 10–12
July 2008. Abstract book: p. 105
Μητσάκη, Α. & Σολομωνίδου, Χ. (2008). Τι κάνουν τα
αγόρια και τα κορίτσια στα Internet cafés; Μια έρευνα
πεδίου. Στο Χ. Αγγελή & Ν. Βαλανίδης (επιμ.) Πρακτικά
6ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Οι Τεχνολογίες
της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση».
Οργάνωση: ΕΤΠΕ, Πανεπιστήμιο Κύπρου. Τόμος 2, σελ. 31-38
Σολομωνίδου, Χ., Παπαστεργίου, Μ. & Τασιός, Α. (2007).
Όψεις της σχέσης αγοριών και κοριτσιών: αναπαραστάσεις
της τεχνολογίας στην καθημερινή ζωή. Στο Ε. Ντρενογιάννη,
Φ. Σέρογλου, Ε. Τρέσσου (επιμ.) Φύλο και Εκπαίδευση: Μαθηματικά,
Φυσικές Επιστήμες, Νέες Τεχνολογίες. Αθήνα: Καλειδοσκόπιο,
σελ. 275-291
Papastergiou, Μ. & Solomonidou, C. (2005). Gender
and Information and Communications Technology: Greek high
school students’ favorite Internet activities. Computers
and Education (edited by Pergamon Press), 44 (4), 377-393
Σταυρίδου, Ε., Σολομωνίδου, Χ. & Σαχινίδου, Ν. (1999).
Είναι η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό
σχολείο υπόθεση των ανδρών εκπαιδευτικών; Δυσκολίες, προβλήματα
και ιδιαιτερότητες στη σχέση των εκπαιδευτικών με τις
Φυσικές Επιστήμες. Επιστημονική Επετηρίδα των Παιδαγωγικών
Τμημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ‘Αλέξανδρος Δελμούζος’,
τόμος 1, σελ. 81-101
Σταυρίδου, Ε., Σολομωνίδου, Χ. & Σαχινίδου, Ν. (1999).
Συγκλίσεις και αποκλίσεις στις απόψεις ανδρών και γυναικών
εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία και μάθηση των Φυσικών
Επιστημών στο Δημοτικό σχολείο. Παιδαγωγική Επιθεώρηση,
29, 169-190
Σολομωνίδου, Χ. (1998). Κορίτσια, Φυσικές Επιστήμες και
Νέες Τεχνολογίες: προβλήματα, αλλά και προκλήσεις για
το μέλλον. Πρακτικά Συνεδρίου - Διημερίδας του Κέντρου
Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) της Γενικής Γραμματείας
Ισότητας ‘Εκπαίδευση και Φύλο - Νέες Τεχνολογίες’ (μετά
από πρόσκληση της Επιστημονικής Επιτροπής). Θεσ/νίκη,
3/1998, σελ. 169-179
Σαχινίδου, Ν., Σολομωνίδου, Χ. & Σταυρίδου, Ε. (1998).
Φύλο και Φυσικές Επιστήμες: η γλώσσα των εικόνων και οι
εικόνες της γλώσσας στα σχολικά εγχειρίδια του Δημοτικού
σχολείου. 1o Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών
και εφαρμογής Ν.Τ. στην Εκπαίδευση. Θεσ/νίκη, 5/1998.
Βιβλίο περιλήψεων: σ.66
Σαχινίδου, Ν., Σολομωνίδου, Χ. & Σταυρίδου, Ε. (1998).
Δάσκαλοι και δασκάλες απέναντι στη διδασκαλία των ΦΕ στο
Δημοτικό σχολείο: ομοιότητες, διαφοροποιήσεις, προοπτικές.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και
εφαρμογής Ν.Τ. στην Εκπαίδευση. Θεσ/νίκη, 5/1998. Βιβλίο
περιλήψεων: σ.66-67 |
|
Επίσης είναι ενδιαφέρουσα η δημοσίευση:
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=14.06.2008,id=33234968
Γυναίκες σε ...αδράνεια
«Ο νόμος που αφορά την ποσόστωση γυναικών κατά 1/3 στα
κέντρα λήψης των αποφάσεων κοιμάται ύπνο βαρύ, διότι παραμένουν
οι γυναίκες αδρανείς».
Αυτό υπογράμμισε η πρωτοπόρος των γυναικείων αγώνων Αλίκη
Γιωτοπούλου-Μαραγκοπούλου σε εκδήλωση που διοργάνωσαν
το ΕΜΠ και το Δίκτυο Γυναικών «Περικτυόνη».
«Η κοινωνία δεν είναι ώριμη για την ισότητα και θέλει
πολύ χρόνο» επισήμανε ο πρύτανης του ΕΜΠ Κ. Μουτζούρης
και πρόσθεσε ότι, σε ανδροκρατούμενες σχολές του ΕΜΠ οι
φοιτήτριες, έχουν καταρρίψει τα στεγανά -ήδη στην Αρχιτεκτονική
ξεπερνούν το 50%-, στις διδακτικές και ερευνητικές βαθμίδες
«ενώ η πυραμίδα της ανάδειξης των γυναικών καταγράφεται
αντιστρόφως ανάλογα. Ετσι, έχουμε 37% γυναίκες λέκτορες,
32% επίκουρους, 27% αναπληρώτριες και 14% τακτικές. Αυτό
δείχνει μια μικρή, αλλά θετική ωρίμανση της κοινωνίας»
κατέληξε.
Μ.ΠΙΝ.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 14/06/2008
|